2017. június 18., vasárnap

Újra itt

Nos, úgy fest, hogy az ember előbb-utóbb visszatalál a gyökereihez.
Történt, hogy a felépített weboldal, ami már szépen virágzott, egyszer csak összedőlt. Valaki megtámadta, és elszállt az egész. Nem csak a weboldal, hanem a balga módon ott tárolt referencia anyagaim nagy része is odaveszett. Mivel az idei esküvőszezonon már nem volt affinitásom részt venni (kicsit sok lett volna most), ezért nem is foglalkoztam vele. A fotózással sem foglalkoztam annyit, amennyit kellett volna, talán egy kis motíválatlanság, és irányvonal-keresés miatt. Mostanra körvonalazódott, hogy főleg műtermi fotózással szeretnék foglalkozni, legalábbis most így gondolom. És ha már a gyökerekhez való visszatérésről is említést tettem, visszatértem a filmes fotózáshoz. Anno (2012.április) volt egy bejegyzés, miszerint egy Hasselblad 500 az álomgép, és azért abbahagynám a kisfilmes fotózást. Nemrég sikerült beszereznem egy 500 C/M-et 80/2.8 Zeiss Planar obival. Ma vettem ki az első tekercset, jövő héten szeretném is előhívni, nagyon kíváncsi vagyok az eredményre. Szóval hamarosan beszámoló...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése