2017. június 19., hétfő

Az első tekercs

Elkészült az első tekercs a Hasselbladdal. Mint említettem (vagy nem, nem tudom), ez egy amolyan "teszt-tekercs. Ahhoz képest nem nagyon láttam rajta elrontott kockát, de szeretném normál méretben is átnézni őket.
Tekintettel, hogy a szkennerem alkalmatlan a rollfilmhez, na meg nagyon találékony vagyok, megoldottam...
A fénymérést egy Leningrad 7 szelénes fénymérővel végeztem (előtte tesztelve a működést).
A gép nagyon szépen tette a dolgát, sehol sem találtam nyomát sem fényeresztésnek, sem egyéb hibának. Döbbenet, hogy ennyi év után is ennyire precíz, és ennyire élmény vele fotózni.
A "digitalizálást" a szkenner hiányában átvilágítópultról fényképezéssel oldottam meg, majd invertáltam. Azon agyalok, hogy papírhívó cuccot veszek, és egyből papírképre nagyítok, ha valamelyik kocka meg olyan, azt elviszem és beszkenneltetem. Érdekel a papírra nagyítás is, így lenne teljes a dolog (szerintem).
Kezdésnek azt a kockát osztom meg veletek, ami az egyik legkedvesebb nekem.
Hóvirág a párkányon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése