2013. március 10., vasárnap

Nem kell félni, megvagyok! :)

Nem tűntem el. Sok kavarodás van mostanság, rengeteget készülünk zenével, picit felborult az élet, de nincs komoly baj. Jön a jó idő, remélem sok új fotó születik majd, és Én is egy kicsit nagyobb intenzitással leszek majd jelen. Remélem azt is, hogy nem "korlátozódik" csak a facebook jelenlétre retrophoto, mert hát Én ezt a blogot nagy szeretettel készítettem. Nem szeretném, hogy feledésbe merüljön egy másik csatorna miatt. Valamit ki fogok találni, hogy picit felpörögjön, addig itt egy nóta. Mindenféle logika nélkül, kizárlag azért, mert szeretem. Mikor kikapcsolom az agyam, jól tudnak esni ezek a dalok, és bár nagyon messze van attól az irányzattól amit Mi csinálunk, akkor is imádom, mert ZENE. Sok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése