2013. március 29., péntek

EL Mentünk ebédelni! (igen, pont így leírva)


Ismét ott jártam, ahol a madár se'... Azaz jár, de be már nem megy senki. Igen, megint a művekben voltam, bár már régebben készült eme felvétel, és a többi is, amiből majd a következő néhány napban "él majd" a blog. Még csak tegnap fogyott el az a tekercs Ilford, amit tavaly fűztem be. Ez az előnye, mikor nincs időd... Nem fogy a drága film :D Na jó, azért inkább fogyjon, legalább örül mindenki, pl. Én. Visszakanyarodva a képhez; egy olyan épület ajtaja van megörökítve, amit alsó hangon 8-10 éve a döglött kutya sem nyitott ki, így elég vicces látvány volt a nyelvtanilag kifogásolható iromány, de tartalmilag mit sem változtat. Frappáns, egyben kicsit szomorú. Hogy miért, azt már egy korábbi bejegyzésben kifejtettem.

Ilford PAN 400

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése